Osvit desky

Rt jr@siliconbrain.biz
Čtvrtek Prosinec 9 15:16:09 CET 2004

Katalogove cislo 530689, ale s cenou to, rekl bych, trochu prehnali:
9.122 Kc, zatimco na www.conrad.de 219 Euro ...
Jestli si ceske zastoupeni pocita za Euro temer 42 Kc, pak chapu, ze tu
Conrad neni prilis obliben.
A kdyz jsem ji pred par lety poptaval u ceskeho zastoupeni Iselu
(vyrobce), vysla asi na 5.200 Kc.

Jen pro zajimavost jsem kouknul na zde doporucovanou zarovku Nitraphot.
Rekl bych, ze je to obycejna prezhavena vlaknova zarovka pro fotografy,
ktera tim padem bude trochu svitit i v UV oblasti. Cena je docela
snesitelna (5.5 Euro), ale pozor na to, ze ma zivotnost jen 3 hodiny. A
ta zivotnost se asi bude zkracovat predevsim castym rozsvecenim.
--
Rt