Osvit desky

Rt jr@siliconbrain.biz
Čtvrtek Prosinec 9 09:32:48 CET 2004

Tomáš Skočdopole napsal(a):
> Dekuji za typ
> Bohuzel ja jsem z vesnice a mam velmi omezene zdroje nakupu. A v meste kde
> chodim do skoly (Jihlava) nejni ani poradny obchod se soucastkami. Presneji
> receno jsou tam dva, ale ty ceny jsou tak neunosne predrazene (1,80kc za
> odpor...)
> Takze soucastky me kupuje kamos z Brna v GMku.
> Nevite o nejakem obchode v Brne (nebo nejhur v Praze), kde by meli tyto
> zarivky?
> Predem dekuji za tipy...

V maloobchodni prodejne elektra UV zarivky nejspise mit nebudou nikde v
CR, ale bud se zkuste domluvit, at vam je objednaji. Nebo najdete v
Jihlave ci okoli vekoobchod s elektrem. Pokud nebudou ani tam, 100%ne je
dokazou objednat u obchodniho zastoupeni Philipsu.
V Praze je mozna bude mit na sklade (jak uz tu zaznelo) Emas.

Dalsi typ: pred 3mi roky jsem kupoval ultrafialovou zarivku DZ9W/78 (to
78 urcuje spektrum svetla) asi za 300 Kc v prodejne:

Vzorková prodejna
Koněvova 97
130 00 Praha 3
TEL: 222582756
FAX: 222582227

Jsou tam odbornici, vedeli i co je UV (:-) a z katalogu mi behem chvilky
dokazali zjistit vyzarovane spektrum.
Jedna zarivka zvladne ze vzdalenosti 25mm desku o plose 80 x 100 mm.
--
Rt