Osvit desky

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 8 23:50:27 CET 2004

Libor Kavan napsal(a):

> No nevim, taky jsem svitil vybojkou, ale co mam osvitku se zarivkama, uz
> bych se k vybojce nevratil! Hned startujou, neni problem tam mit casovac, da
> se vcelku rovnomerne osvitit i velka plocha atd. Proste, pokud chce nekdo
> delat osvitku na DPS tak ty zarivky fakt doporucuju...

S tou plochou asi mate pravdu, ale ja jsem se v podstate coby servis
rozhodl omezit velikost na cca 1/2 eurokarty, coz je dano hlavne tim, co
delam (jednoucelove moduly - nyni hlavne SMD) a dale treba i moznostmi
Eagle Light. No a na to je vybojka skoro idealni (zvladla by i vetsi
plochu). Pokud budu potrebovat vyjimecne vetsi tistak, asi ho nebudu
navrhovat a ani vyrabet, ale vyuziju zpravidla hotoveho klise a sluzeb
nektere firmy...

--
Jirka