Osvit desky

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 8 22:22:35 CET 2004

Tomáš Skočdopole napsal(a):

> Dekuji za typ
> Bohuzel ja jsem z vesnice a mam velmi omezene zdroje nakupu. A v meste kde
> chodim do skoly (Jihlava) nejni ani poradny obchod se soucastkami. Presneji
> receno jsou tam dva, ale ty ceny jsou tak neunosne predrazene (1,80kc za
> odpor...)
> Takze soucastky me kupuje kamos z Brna v GMku.
> Nevite o nejakem obchode v Brne (nebo nejhur v Praze), kde by meli tyto
> zarivky?
> Predem dekuji za tipy...

Vybodnul bych se na nejake spec. zarivky Philips (i jine) a pouzil bych
125W rtutovou vybojku i s bankou, co se drive (a nekde jeste porad)
pouzivala ve verejnem osvetleni. Drive TESLA Holesovice typ RVL nebo
RVL-X, ted nejaka zahranicni nahrada. Ty budou hadam k mani i na
vesnici, nebo lepe receno u nejblizsi firmy ci obchodu, co tyhle veci ma
v naplni :-)

Uz to tu bylo x-krat, sam jsem tyto vybojky jeste za komunistu pouzival
rozbite (bez banky) s negativni emulzi, to byla panecku magie :-) . Ted
jsem overil nerozbitou s emulzi Positiv 20 a vysledky jsou perfektni.

--
Jirka