D2B (domestic digital bus)?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Prosinec 8 20:55:37 CET 2004

Zdravim!

Nevite nekdo, jestli je mozne nekde sehnat dokumentaci
k d2b? Mam takovou ideu - pokusit se propojit videorekoreder
s pocitacem (treba pomoci nejakeho mikrocipu):

Hlavne mi jde o to, aby video zacalo nahravat teprve ve chvili, kdyz
zacnu na pocitaci prehravat soubor s videem.
(pripadne naopak, aby kdyz spustim video, aby se mi spustila
televizni aplikace, nebo zacalo video grabovat..).

Zkousel jsem hledat na internetu, ale nic. Jediny, co jsem
nasel je nejaky patent, ale to me prece muze byt jedno, dokud
se z toho nesnazim delat byznys, ne?

Diky za kazde info!

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/