Zase nabijecka...

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Prosinec 8 15:18:06 CET 2004

> Pri ztrate max. cca 3W se odpajela dioda az na konci privodu? To bude
> asi krapet nejak jinak.....

Slo o notebook, ktery potreboval napajeni cca 9-11V a po ruce byla
autobaterka (majici v te dobe cca 12.5V). Potreboval jsem to nejak
srazit a tak jsem tam dal jen tak do luftu k te autobaterce do serie par
diod. Pri normalnim provozu bral ten notebook cca 1.5A a bylo to v
pohode. Kdyz jsem do nej zasunul akumulator, zacal se dobijet a NB zral
asi 2.8A. Pak se behem nekolika (rekneme 20ti) sekund rozpadl jeden ze
spoju mezi diodami - a to opakovane kdyz jsem to zapajel. Mate nejake
vysvetleni?

Lukas Grepl