Detska elektro savebnica

jozem@volny.cz jozem@volny.cz
Středa Prosinec 8 12:05:08 CET 2004

Klukovin bude sest a Voltika 1 ma doma uz nejakou chvili. Papirova
krabice se soucastkami v cene tak 50,- za 500,-?? Uz ho nebavi. V
krame jsem nic jineho, nez pokracovani Voltika neobjevil, takze to
zachranila velka univerzalka s potiskem na samolepici papir a
pruhledna tapeta navrch. Na to hejno soucastek a svorek - z pohledu
kluka se mi tam stejne zdaleka vsechno neveslo:-). Jelikoz Voltik 3
je pres tisicovku, tak padam na znak pri predstave, kolik by chteli
za neco podobneho!

Josef

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?