C-cko Kniha

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Prosinec 7 11:09:37 CET 2004

Tuto knihu mohu jen taky doporucit,
urcite neudelate spatne. A pokud umite pascal,
tak tam jsou i ekvivalenty paskalu.Je to jedna
z nejlepsich knizek.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 06, 2004 9:34 PM
Subject: Re: C-cko Kniha

> Rád bych se naučil programovat AVR-ka v C,můžete mi někdo poradit nějakou
vhodnou knížku pro začátečníka? Chci se to učit jen kvůli těm jednochipům
pod win mě to absolutně nezajímá..

Na Ccko jako takove doporucuji knihu P.Herout: Ucebnice jazyka C
(http://www.kopp.cz/netbuy/knihy/UC1.html). Neni to zamerene ani na AVR
ani na PC, je to proste vseobecny, velmi srozumitelny vyklad Ccka.
Ja osobne jsem se diky teto knizce za tyden naucil vetsinu toho, co jsem
zatim doted (uz nekolik let) v C potreboval vedet - mem pripade pro PIC,
pro PC taky programuju v C pouze vyjimecne.

Lukas Grepl