Susicka na ovoce

mstrocka@unis.cz mstrocka@unis.cz
Úterý Prosinec 7 09:58:47 CET 2004

Zdravim,

rodicum prestala fungovat susicka na ovoce a pri prohlidce jsem narazil na
jednu
soucastku, kterou jsem na pohled jaksi nepoznal (napisy na ni jsou
necitelne), proto prosim pritomne o radu
o jakou soucasku by mohlo jit a jaka je jeji funkce.

Soucastka je prinytovana uprostred kostry s topnou spiralou a je zapojena
do serie s topnou spiralou.
Je to stribrny valecek, z jedne strany je neco jako gumova pruchodka nebo
buzirka.
Prikladam i obrazek, ale bohuzel ostrost neni nic moc a lepsi nemam
momentalne k dispozici :-(
Zadny odpor jsem nenameril (v obou smerech) takze soucastka bude asi
znicena.
Tipuju na nejakou proudovou nebo tepelnou ochranu (termistor?), protoze
ostatni soucastky jsou umisteny jinde na malem plosnaku.
Pokud mate nekdo zkusenost s podobnou zavadou, budu vdecny i za radu,
jakym typem by slo tuto soucasku nahradit.

Diky.

Martin Strocka