[OT] DVD rekordery

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Prosinec 7 00:52:51 CET 2004

1) ty reklamy se asi primo nemazou, jako spis preskakujou - ma to logiku.
***Jasne preskakuji

2) nacitani programu z teletextu - to je myslim specialita Thomsonu, u
jejich TV (tech lepsich) je neco podobneho - "program info".
***Jo zadaji se stranky a uz to jede, az na priblblou novu kde to blbne a
usekava to
zacatky nebo konce protoze nesouhlasi delka filmu s reklamami

3) ze se kouse, to je nemile, bohuzel to se vyskutuje dneska snad u vseho
(mobily, zrejme i digitalni fotaky...), protoze vsude je nejaky
mikroprocesor...

***Nemile to je, ale on to dela fakt casto, hlavne kdyz se na nej specha

4) jak stary je tan Vas DVD rekroder, pripadne co je to za typ? Dnesni DVD
prehravace uz dost casto umeji prehravat MP3, DivX i JPEG soubory, tak je
otazka, proc by to nemely umet i DVD rekordery.

Stary moc neni, ze zari, chtel jsem napsat typ ale na webu nejak nesouhlasi
obrazky a zatim nejsem doma abych se podival ale myslim ze to byla
8005E Thomson, Jpegy, MP3 umi i z DVD dokonce je umi i vycist pres
usb z fotaku, ale pokud nedostane video cd tak nejaky film na cedecku jako
klasicky soubor nebo na dvd si muzu nechat zdat