xilinx xc3s400 a impact zase a opet nejde

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 16:17:22 CET 2004

No dela mi to jen s timto, ale z trojkove
rady mam pouze tento jinak bezne pouzivam
XC2S200. Problem je ze starsi prostredi,
ho nepodporuje.
XSVF player, to zkusim prozkoumat a prubnout.
Jestli bych mohl poprosit o postouchnuti s tim
XSVF player na google jsem nasel nic co by mi pomohlo.
Diky.

Zdenek Aster

Ta konference me vytaci, jine prispevky odemne uz
dorazili a tento ne tak ho posilam znova, na cem to
Honza provozuje, ze se to chova tak divoce.

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, December 06, 2004 12:22 PM
Subject: Re: xilinx xc3s400 a impact zase a opet nejde

> Takze, obracim se jeste jednou, se stejnym problemem
> Mam toho brouka a impact hlasi, ze nesouhlasi idcode,
> ale pozor pokud pustim impact a dam Init Chain, tak ho
> najde, ze to je xc3s400, ale jakmile dam po tomto nalezu
> identifikaci tak mi napise ze nesouhlasi idcode, tak me
> napada, ze impact si nejak nevidi do huby natoz do xilinxe,
> tak ja uz nevim co s tim nemate nekdo nejaky napad, treba
> jiny programator, ktery by to treba zvladnul je to preci jenom
> jtag, me uz to vytaci a nikdo v okoli nevi co s tim a ja bych
> to docela potreboval ;-)))

Bez zaruky - pokuste se pouzit starsi verzi impactu (nechaji se u Xilinxe
stahnout).
Pripadne bych jeste zkusil vygenerovat pres impact XSVF soubor a nahrat ho
pres
nejaky XSVF player - jeden muzu zaslat

Kdyz to nepomuze, tak bych se vrhl na prazsky MES a bud u nich koupil
multilink, nebo Paralel Cable IV.

Jeste dotaz - dela to jen s timto obvodem, nebo i s jinymi typy ???

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov