[OT] DVD rekordery

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 6 12:34:15 CET 2004

1) ty reklamy se asi primo nemazou, jako spis preskakujou - ma to logiku.

2) nacitani programu z teletextu - to je myslim specialita Thomsonu, u jejich TV (tech lepsich) je neco podobneho - "program info".

3) ze se kouse, to je nemile, bohuzel to se vyskutuje dneska snad u vseho (mobily, zrejme i digitalni fotaky...), protoze vsude je nejaky mikroprocesor...

4) jak stary je tan Vas DVD rekroder, pripadne co je to za typ? Dnesni DVD prehravace uz dost casto umeji prehravat MP3, DivX i JPEG soubory, tak je otazka, proc by to nemely umet i DVD rekordery.

P.K.