Kabely HPIB (GPIB)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 6 12:30:43 CET 2004

Libor Kavan napsal(a):

> Bohuzel to je "normalni" cena bezna i v zahranici. Jsou jeste dalsi firmy u
> nas, co se HPIBem zabyvaji, ale ceny jsou podobne :-( Jedina moznost je
> ubastlit to z konektoru Cetronics.
> BTW: Vubec nechapu, proc cokoliv, co ma neco spolecneho s HPIBem je tak
> neskutecne cenove namasteny, krasny priklad je HPIB karta, kde pavouk stoji
> kolem 1000Kc v kusovce a karta na ktere je ten samy pavouk plus nejake
> drobnosti stoji radove jine prachy :-(((

Veci sice nerozumim (lepe receno jsem s touhle sbernici mel neco
spolecneho asi tak jednou, a to jeste jen jako uzivatel...), nicmene:

je tedy takovy problem zacit vyrabet levnejsi alternativu, kdyz
komponenty pro vyrobu jsou dostupne? Vzdyt je to mozna ukazkovy priklad
toho, jak se na neci aroganci da vydelat...

--
Jirka