[OT] DVD rekordery

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 12:02:00 CET 2004

Mame DVD rekorder od thomsona, bez hardisku, reklamy se sice
vymazat daji, ale volne misto po nic pouzit nejde. Jinak s DVD
rekorderem jen spokojenost, s videem se to asi moct srovnavat neda,
knihovna medii (ikdyz to meli panasonic videa taky), kde mi eviduje
co ma na kterem DVD, staci je mit jen ocislovane, na nahravani si
nacte programy z teletextu a nemusim to jak idot zadavat, ale to snad
umeji i videa.Az mirny detail dost casto se kousne, a musi se vypojit
a zapojit ze site asi bezi na Wirdowsich. Tezko rict co po zkusenostech
koupit zase tak levnej ten thomson nebyl.
A pak mi vadi, ze neprehraje filmy na dvd, nebo cd jako soubory musi to
byt bud video cd, nebo proste dvd.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 06, 2004 10:18 AM
Subject: Re: [OT] DVD rekordery

Prave vcera jsme navstivil dva jiste velkoxefty a meli tam nekolik takovych
rekodreru kolem 6-10 tisic, jenze bez blizsich informaci, jak byva dobrym
zvykem. Take mne to zajima, ale moc o nich nevim. Zadne specialni funkce,
ale melo by to mit HDD s moznosti vymazat nezadouci pasaze (reklamy)  a
ostatni moznosti jako video. Zaznam na DVD-R i RW. Kdo ma nejake zkusenosti,
poraddte.
AZE