OT: Kolik balonku naplnim z 5l lahve helia?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Prosinec 6 10:24:52 CET 2004

Bohuzel, neopravim. Zivotnost je tak dva tri roky a jsou priserne
drahe, jen machat se nemuseji, ta kyselina nebo co je schovana za
membranou. Zivotnost se da trochu zlepsit uchovavanim v pytliku s
argonem, ale stejne je uz na case vynalezt neco noveho.

Ales Prochaska