CPU pro Felicii - zaver

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 5 18:45:02 CET 2004

Mel jsem z popisu autora pocit, ze problem byl v znecisteni samotne klapky a
ne potenciometru.

Ten snimaci potenciometr je vetsinou dvojity a je udelany pomerne dost
precizne i co se tyka hermeticnosti a odolnosti na vlivy prostredi. Bohuzel
vetsinou se stane ze mikroskopicky praskne to pouzdro ve kterem je a pak je
zle.

A dokonce jsem presvedcen, ze vetsina RJ se bez potenciometru nouzove
obejde.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.