Co je to u tel. linky AOT???

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 5 14:44:48 CET 2004

> Přesně tak, je to tarifikace. Já to musel také prvně zrušit než instalovali
> ADSL.

Hm, cosi o tarifikaci me i kolegu taky napadlo ale jist jsem si nebyl a
ani na Telecomu mi nereli co to je. Zajimave je, ze jsem to nikdy
neaktivoval ani nevyuzil a linka je zrizena teprve cca 3 roky na nove
ustredne. Pak me taky zarazi, ze pred par dny bylo vse OK a ted to
najednou nejde... Kdyz zadam sousedovo cislo na stejne ustredne lisici
se v poslednich 2 cislicich tak je to Ok.

> Dá se to zrušit telefonicky, (s telefonu kde AOT je) na 800 123 456

Opravdu??? Me slecna na tomto cisle v patek (3.12.04) tak vehementne
tvrdila, ze musim pisemne, az jsem si neodpustil poznamku o byrokratech.
Vysledkem celeho rozhovoru bylo to, ze uz mi na paty pokus snad konecne
zrusi memobox. Nevolal jsem tam sice z te linky ale z mobilu, ale kdyz
mi umozni zrusit memobox (a podle vyjadreni i jine sluzby) tak proc ne i
   aot.

Jak dlouho to potom trvalo od telefonatu ke skutecnemu zruseni?

No nic zitra to zacnu resit dal...

Pavel