Co je to u tel. linky AOT???

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Prosinec 4 22:29:27 CET 2004

Zdravim,

tak jsem si chtel zridit ADSL (Nextra) ale bylo mi sdeleno, ze sluzba je
sice dostupna ale neni ji momentalne mozne zridit a ze pricinou je ze je
zrizena sluzba "Přenos časové informace / AOT (Advice of Time)" a ze ji
mam napred zrusit u telekomunistu. No sice ani v nejmensim netusim oco
jde ani jestli ji mam skutecne zrizenou ale zavolal jsem tedy na telecom
kde jsem se ale poradne nedozvedel ani co to je ani jestli to mam
aktivovane ale zato mi slecna skalopevne tvrdila, ze to musim zrusit
pisemne...
Nez to zacnu resit dal tak me zajima co to vlastne je, bohuzel www
telecomu o tom temer mlci nebo maximalne tvrdi cosi o tom, ze se to
neslucuje s adsl. Google mi pri site:cz vyhodil cca 50 odkazu ale
vetsina jich odkazuje na podminky operatoru a opet pouze na tvrzeni o
neslucitelnosti a nebo jen nekonkretni odpovedi. Pokud nehledam jen na
cz tak prvni odkazy me opet navedou na ceske stranky... Piknatni na tom
je, ze kdyz jsem si overoval dostupnost (stejnym zpusobem jako ted) pred
par dny tak mi to umoznilo sluzbu objednat...

Netusite tedy nekdo co to je AOT???

Pavel