boot cd danix ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Prosinec 3 15:43:20 CET 2004

> hned na zacatku to jen "ocucha" cd a napise neco ve smyslu "koukejte mi dat
> bootovatelny cd"(boot z ostatnich jednotek je disable).

No prave podle toho bych hadal na to, ze CD-ROMka to medium nedokaze precist, jestli bude tak stara jako ten pocitac celkove, tak se ani nedivim.

Co je to za medium - znacka, presny typ, co jsou za media ty boot-cd s widlema - znacka, typ, co je to za CD-ROM mechaniku, znacka, presny typ... vyzkouset jine cd, vyzkouset to CD zkopirovat / prepalit na medium jine znacky. Vyzkouset jinou CD-ROM mechaniku (treba tu, na ktere ten Danix bootuje...)...

P.K.