boot cd danix ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Prosinec 3 14:22:32 CET 2004

Jestli to z Windows-boot-CD bootuje, tak bude evidentne zakopany pes v tom Danix-boot-CD...
Jsou vsechna media stejna? Ja mam napriklad posledni dobou neduveru k CD Verbatim (subjektivni zkusenost - jedno vypalovane audio trosku hur funguje v prenosnem CD-radio-kazetaku, na jedno medium Verbatim jsem mam film, ktery se v jednom miste vzdycky sekne - a nejde ani zkopirovat).

Taky to muze byt CD-ROM mechanikou v tom problemovem PC - zvlast pokud je starsi, tak nektera media muzou byt pro ni hur citelna a nemusi byt ani poskrabana...

Jestli muzu doporucit, tak se mi celkem spolehliva zdaji CDcka Emgeton "made by Taiyo Yuden company" (kupuju je v jednom velkem nejmenovanem cervenem supermarketu).

P.K.