kondezatorova baterka

Honza Krejsa Bin magic@noulimit.net
Čtvrtek Prosinec 2 20:49:39 CET 2004

Dobry den,

Chtel bych se zeptat, potřeboval jsem vyresit, aby při kratkem vypadku
napajeni mi tak pul sekundy nebo sekundu bezel mikroprocesor na 8 Mhz a
jedna periferie. Nechtel jsem pouzivat malou baterii a tak jsem zkusil
takove ten elektrolyt na zalohovani pameti. 220 mF. Funguje perfektne,
ale je propis veliky!!! Stacila by mi třeba i 1/4 kapacita za cenu mensi
velikosti. Nedokážete poradit kde něco takoveho sehnat. Nejmensi v GESU
co měli je stále tak 3 x tak velky nez bych si ho ja predstavoval.

Dekuji

Honza Krejsa

---