Jak jednoduse spocitat rosny bod

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Prosinec 1 10:07:57 CET 2004

>No ja prave tady koukam na konstrukci p.Vaclavika (je to tusim i na HW.cz),
>kterej to same psal pro AT89C52 akorat, ze v Ccku a ten zdrojak obsahuje i
>operace log10 a ten kompilator to do toho atmela nejak dostat musel...
>
>Ted uz mi nejde o samotne mereni - stejne to asi pripojim do PCcka a to to
>spocita OK - spis jakto ze to ten atmel spocte.

Samozrejme to spocte i PIC, ale chtel jste to jednoduse. Jestli Vas zajima
aritmetika s plovouci carkou, najdete si u Microchipu AN, v jedne jsou
transcendentni funkce:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1490&filterID=387

>Jeste varianta by byla to nasypat do nejake pameti - I/O portu mam dost.
>Stejne ji tam asi budu muset mit kvuli kalibraci tlakomeru.

Kalibrace tlakomeru muze byt v interni EEPROM. Tabulka rosnych bodu muze
byt v pameti programu, jako rada RETLW nn. Uspornejsi je napsat to pomoci
direktivy DT, muze byt vice hodnot na radek.

J. Hanzal