Obvod pro zalozni zdroj

santiago22@centrum.cz santiago22@centrum.cz
Úterý Srpen 31 19:48:44 CEST 2004

> No a kdo vam rikal aby jste tam daval diodu? Dejte tam fetdiodu :-)
> http://www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/fetdioda.htm Male proudy spina okolo
> 20 mV, pri velkem proudu je to dane odporem fetu. Zapojeni bude treba zmenit
> (pro spinani v + fet vodivosti P, mozna pro ss aplikaci i snizit proudy
> ovladacich tranzistoru), ale to neni problem. K tomu tavnou pojistku a neni
> co resit.
> Andel

S FETem jsem zatim nepracoval, budu o nem muset neco nastudovat. Proc je potreba zmenit spinani v P vodivosti a proc snizit proudy tranzistoru pri SS? Neco mi tu asi unika.... Repektive jak to zmenit to puvodni zapojeni z http://www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/fetdioda.htm
Dekuji za radu, myslim ze tohle bude nejlepsi reseni pro nabijeni, pak jeste rele pro pripojeni zalozniho zdroje kdyz primarni vypadne a bude to jednoduche a naprosto ucine. Tak nejak jsem si to predstavoval od zacatku:O)