Banka (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 31 19:29:18 CEST 2004

Zdravíčko,

    ano to problém není zajisté. Ale je problém že když chctete u ČSOB
zvednou týdení limit nad 4000 Kč tak je potřeba mít na učtu minimálně 3
měsíce minimálně 10000 Kč. A zatím se mi nepodařilo přijít na to jak
toho dosáhnout když mi tam chodí jenom moje výplata a pokaždé zbyde jen
tak pár stovek nebo maximálně litr. Tak dlouho tam účet nemám Ale
začínám se blížit :-) . Měla jsem u Union Banky ale tak už dobankovala a
tak jsem u ČSOB asi tak 3/4 roku. Není to tak snadné zvýšit limity.
Zkoušela jsem to, to mi věřte :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz