Obvod pro zalozni zdroj

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Srpen 31 10:47:42 CEST 2004


1) Pokud zalozni baterku pripojim k autobaterce za chodu motoru, jak je
zarizeno, aby se zalozni baterka neprebijela? Staci to jen takto propojit
(prez FET, jen za chodu motoru), nebo by to chtelo ještě sem tam baterku
odpojit a zmerit jeji napeti?

2) Na jaky proud dimenzovat ten FET? Nebo jednoduseji - jaky vybrat? ;-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Vladimír Andel
Sent: Tuesday, August 31, 2004 9:10 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Obvod pro zalozni zdroj


Zajímavý problém. Pokud budete nabíjení té vasí baterky regulovat,
potrebujete o kousícek zvýsit napetí, aby bylo z ceho ubírat. Spís bych
povazoval za rozumné pres nejaký FET s malým odporem (nebo pres relé) obe
baterky spojit pri napetí palubní síte nad 13,5V - tedy kdyz jde motor.
Stejne nejaké dobíjení pri odstaveném aute jen hodne brzo vybije baterku pro
startování. Andel




Další informace o konferenci Hw-list