Online-testy

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Srpen 30 20:53:15 CEST 2004

> noooo, nech sherlock rozmysla:
>
> 1. sasa mi tu sedi na kolenach a posiela emily z mojho konta
> 2. sasi nesiel poslat mail do konferencie, tak som jej to
> poslal ja. V
> subjecte bolo preto napisane "Fw:"
>
> ktora moznost vyzera byt pravdepodobnejsia?
>
> balu

Vzhledem k tomu, ze v CERNu je mozne vsechno (napriklad koaxial tam vypada jak ropovod :-))), pak nepochybne moznost 1.
Zrejme jste do ropovodu vhodili modry krystal, do tech Vasich elektraren, kterym rikate obycejny zdroj k obycejnemu zesilovaci pridali kapacitor, a tim doslo k telekinezi Sasi na Vase kolena. Jinak si to nedokazu vysvetlit.

:-)))

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.