Mozilla Thunderbird

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 30 19:36:42 CEST 2004

Dne pondělí, 30. srpna 2004 22:27 Martin Polehla napsal(a):
> nevite prosim jestli:
> lze nejak jednoduse prekonvertovat emajly z tb do kmajlu ?

kmail jako nativní formáty používá maildir (adresář kde každý mail je
samostatný soubor) a mbox (mbx), kde všechny maily jsou v jednom souboru.
Obojí je unixový standard, takže s konverzí nejsou žádné formáty. V
linux@linux.cz jsem popsal jak jsem jednoduše a bez konverze mailboxů přešel,
pouhými symlinky. Takže stačí ukončit kmail, pustit cokoli co jsem měl dřív a
mám vše aktuální.

Konverzní utility najdete když provětráte google, či kmail.kde.org

> jde to nejak obracene ?
> ma kmail nejakou alternativu na win32 platformach, abych nemusel pokazde
> konvertovat ?

no to ne, to spíš zůstaňte u toho batu. Anebo si pořiďte nějakou live distro
linuxu (danix, knoppix, suseLive, nejlepší nakonec - mandrakeMove2), to
bootuje z cd a je tam 2GB nainstalovaného softu (ano, na tom jednom cd). Ty
bootovačky jsou fakt špica!

JL.