Obvod spinaneho stepdown zdroje pro UCC 70V

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Srpen 30 10:03:37 CEST 2004

On Mon, 30 Aug 2004, Pavel Poucha wrote:

> Kdyby Vam to pomohlo, udelali jsme si pro vlastni potrebu izolovane DC/DC ze
> 48V (36-72V, testovano na 80V). DC/DC ze 48V se vstupnim rozsahem 2:1 jsou
> celkem drahe, protoze vyrobci soutezi v parametru W/cm3 a podobne. Nase
> DC/DC sice neni z tohoto hlediska nic moc, ale cenove vychazi dobre. Asi 50
> ks uz rok pracuje v celkem narocnych podminkach a bez problemu. Pokud byste
> chtel, muzeme nejake kousky zapujcit, odpordat a pod.

Diky za nabidku. Ja jsem puvodne zacal se seriovym stabilizatorem na vyssi
napeti. Ted jsem zjistil ze se to moc hreje tak uvazuji o spinanem. Hledam
ale neco jednoducheho (a levneho), nepotrebuji totiz galvanicke oddeleni.
Nakonec to asi udelam tak, ze snizim to vstupni napeti na cca 50V (jine
trafo) a necham tam ten linear. Kdyz tak mimo konferenci - kolik stoji ten
Vas DC-DC menic ?