magnetickou upravu vody nepouzivat !!!

notas notas@centrum.cz
Sobota Srpen 28 12:19:03 CEST 2004

imho v CR je dokonce magneticka uprava vody urcene
k piti zakazana
nicmene prodejce si muze zazadat o povoleni, kdyz
prokaze,ze to je nezavadne
to se ovsem zadnemu prodejci nechce, protoze
dosavadni vyzkum jasne ukazal, ze takto upravena
voda ma min. podivne vlastnosti

clovek pil tvrdou vodu miliony roku a organismus
ji potrebuje
viz. http://www.szu.cz/chzp/voda/pitna-voda/tvrdost.html