Magneticka uprava vody

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Srpen 27 15:33:40 CEST 2004

Soda je standartní a důležitou součástí pracího prášku. Zlé jazyky tvrdí, že pokud výrobce uvádí na trh nový, převratný typ pracího prášku tak do toho stávajícího dá více sody na úkor jiných dražžších složek a hle, zázrak nového prášku je na světě. Bílá je bělejší. No a výrobce na zastaralém prášku ušetří či umožní snížit cenu.
Radek