Indikator nabiti baterky.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Čtvrtek Srpen 26 17:16:35 CEST 2004

Ja to kdysi mel nalepeny na radiatoru abych mel i na dalku prehled jestli
hreje nebo nehreje :) Ke konci prvni topne sezony se v tom zacal snizovat
'kontrast' mezi obema stavy.

Omlouvam se ..vim ze posilam mail v podivnym formatu, ale nevim co s tim
... nastaveni mailu ma na svedomi nejaky admin v koncernu ..

ahoj martin