OT Odhlaseni auta

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Srpen 26 12:57:12 CEST 2004

On Thu, Aug 26, 2004 at 08:01:36AM +0200, Petr Lupinek wrote:
> Zdravim,
>
> nemate nekdo zkusenosti s trvalym vyrazenim vozidla z provozu? Chtel jsem
> jit odevzdat znacky a papiry od dvou aut  a oni na me chteji potvrzeni o
> jejich ekologicke likvidaci. Problem je v tom, ze jedno uz neexistuje (je
> ve srotu, olej odevzdan u pumpy) a druhy jsem prodal bez papiru.

No - kdyz kouknete na ten zakon - zjistite, ze predlozit doklad musite
pouze v pripade, ze vozidlo dosud nezaniklo. Takze ja nevim nad cim
spekulovat. Nechapu jak muzou v parlamentu vyplodit takovej blbej zakon
s dirou jako kr*va. Nejsem pravnik, ale IMHO, kdyz se tam nechava
moznost, ze vozidlo zaniklo...

http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.ar/sa.at/.c/313/.ce/2154/.p/863?PC_863_id=36819&PC_863_parac=31495&PC_863_idpara=31494&PC_863_section=1#2154

uff, no to je link
--