magnetickou upravu vody nepouzivat !!!

Petr Žák petrzakcse@kralovopolska.cz
Čtvrtek Srpen 26 12:44:38 CEST 2004

    Preji vsem pekny den a panu Jirimu Bezstarosti
ktereho si velmi vazim zvlast, ale neda mi jeho
prispevek abych nenapsal. Cetl jsem si ten clanek
tez a ted jeste trikrat a nejak mi porad leze mezi
radky ze to je psano no nejak divne, prave pro to
ruzne nejiste hodnoceni. Mam pocit ze existuje
nekolik pristroju hodne starych kde voda proteka
magnetickym polem (napriklad cerpadlo nautila) a
Ti lide ktri toto pouzivaji nejsou zahrnuti do
nejake rizikove skupiny ohrozenych obyvatel, sakra
to je krkolomne. Tak se mi to hodnoceni zda trosku
divne. Ale to je jen muj dojem a dovolil jsem si
jako potencialni majitel magnetu napsat svuj
nazor. A navic ja se priznam ze vodu z vodovodu
jinak nez po prevareni nepiji, a to jeste
znehodnou nejakym prepalenym zrnim, neni nahodou
ta kava taky nejaka karcinogenni. A preji Vsem
pekny den
Petr Zak
Brno