Indikator nabiti baterky.

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Čtvrtek Srpen 26 11:21:19 CEST 2004

Meril jsem to 0.5 - 0.7A coz mi na tuzkovou neprijde zrovna malo...

Ondrej Tesar

©J> Je to znacne marketingove vylepseni :-)) protoze pri mereni se zrejme baterka dost brutalne vybiji (nemeril jsem to, ale kdyz se ma zahrat pasek nalepeny na kovove baterce tak, aby to
©J> teplocitlive barvivo zaznamenalo, neco energie to musi stat). Ale o to prece vyrobci jde nejvic, aby se baterka co nejdrive vybila. Proto tyhle baterky zasadne nekupuji.

©J> Jakub Serych
©J> HW-list@mailman.nethouse.cz