Linux - jak instalovat & palit

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Srpen 26 09:47:17 CEST 2004

Jaroslav Buchta napsal(a):

> 2) napadlo me zkusit pod Linuxem - poradi nekdo,zda je to mozne a
> jaka je cesta nejmensiho odporu? (kolem Linuxu jsem jen velmi
> vzdaleneprosel, cili kterou zvolit instalaci a co kde nastavit a
> doinstalovat)

Zkuste uz zde zminovany www.mandrake.cz nebo www.danix.cz. Od obou
distribuci existuji "live" verze, tedy spustitelne a bezici z CD. V
takovem pripade se ovsem CD mechanika neda pouzit jinak, protoze je
trvale obsazena... Treba DaNiX ma z live CD moznost nainstalovani na
HDD. Necekejte ovsem od Linuxu, ze Vam usnadni zivot - o tom to neni a
chce to hodne znat a pouzivat hlavu. Odmena ovsem stoji za to :-)

> 3) existuje nejaky open-source palici software (rad bych prisel na
> pricinu chyby,vypada to na nejaky timeout...)

Soucasti distribuci je treba K3B, existuje rada dalsich. I pod Windows
jsou free (nebo alespon zkusebni) palici programy, viz Google.

--
Jirka