68HC11 - cim na ni?

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Středa Srpen 25 23:01:53 CEST 2004

Zdravim,

S C delam kazdy den a vubec mi neprijde, ze je neprehledne.
Nakonec pokud C++ ukradnu:
-odlisne komentare
-tridy
-template tridy
-vyjimky
-konstrukci "operator"

Tak dostanu nahy C kompiler :))).

Nemyslete, ze nemam rad C++, to ne!!!
Naopak mam, ale i v tom C to lze stejne dobre, ne-li lepe s ohledem na
velikost kodu a prehled o tom, co se na urovni kodu deje...
Po C++ bych dnes sahnul jen v pripade velkeho projektu, kde objektovy
pristup cloveku lepe tridi myslenky a velikost pameti me moc neboli...
Ale kdyz si predstavim projekt na kterem se mydlim o kazdych par set
bytiku a kazdou chvili delam optimalizace, tak mi C++ nepripadne jako
dobry napad :)...

S pozdravem,
                        Marek Pavlu