Atmega8 & nepajiva maska POMOC

Michal Vanka vanka@quick.cz
Středa Srpen 25 20:30:27 CEST 2004

Jenom pro referenci, u koho ze jste si nechal ty PCB delat?

Michal Vanka

----- Original Message -----
From: "quattro QUATTRO" <quattro@seznam.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, August 25, 2004 8:18 PM
Subject: RE: Atmega8 & nepajiva maska POMOC

Tak po nekolika hodinach jsem asi nasel chybku.
Mam atmegu osazenou jiz na DPS. Kdyz ji spustim a dam pullup odpor tak napeti se pohybuje kolem 0,4 az 1,2V. Kdyz vsak nohu odpojim
od DPS vyskoci napeti na 5V. Myslel jsem si ze je nekde zkrat, tak jsem vse od cesty na DPS odpojil. Kdyz jsem vzal odpor 10k a
pripojil na 5V a pak k ceste na DPS nameril jsem na nem kolem 1V. Mam prototyp ten nema nepajivou masku a funguje. Zkousel jsem ted
asi 6ks s nepajivou maskou a kazdy dela chybu.

Chci se zeptat muze nepajiva maska vodit ??? Nic jineho uz me nenapada... Kdyz vsechno z cesty odpojim tak na ni namerim kolem 0,4V.
Zkousel jsem osciloskopem zda se to nikde neidukuje (vedle je krystal), ale do 300MHz jsem nic nenameril... Dik , s pozdravem
Vladimir Loula ml.
http://boat.aeroomni.com