mini LA

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 25 18:10:36 CEST 2004

> Dobry den,
> a ja se spolehal ze nekdo ramku a cpld objedna :-) Pokud tomu nebude nuzete
> me prozradit odkud jste ty io koupily?

Zatim jsem nerekl ani ano, ani ne. Vyslovne jsem psal, ze po navratu z dovolene
vse zvazim a podle zajmu se do toho mozna i pustim. Jinak snad vsechny informace
o tom kde, co a za kolik snad jiz probehly
CPLD - ASIX, MES
SyncSRAM - HTE, Ryston, Spoerle, Koala, MSC a dalsi a dalsi :-)))

Pro informaci orientacni ceny
XC95144XL - cca 15$ (skladem)
XC95288XL - cca 30$ (dodaci lhuta cca 8 tydnu)
SyncSRAM   - cca 5-10$ (ce a dodaci lhuta zalezi na dodavateli, vyrobci, typu a mnozstvi)

Ceny plati pro kusovku (to je 1..25ks), takze s nejakymi vyraznymi slevami nepocitejte

A pozdravem
MK