Magneticka uprava vody

VladoSl. vladosl@pobox.sk
Středa Srpen 25 18:04:09 CEST 2004

Mam viac ako 5 rokov nainstalovany pristroj EZV 20. ( www.ezv.sk )
Tvrdost vody u mna doma je cca 23 st. nemeckych. Pred instalaciou sa
na spirale boilera vytvorila za rok cca 1 cm vrstva pevnych
inkrustov, co sposobovalo prehrievanie a nasledne rozpuknutie povrchu
spiraly. Po instalacii spominaneho zmakcovaca (zavity zvonku na
pozinkovanej rure 3/4") som "zabudol", ze sa spirala po roku meni...

Ked som pred pol rokom rekonstruoval kupelnu a premiestnoval boiler
na ine miesto, bolo v boileri cca 20kg jemneho kalu, ktory sa dal
pekne vyplachnut... Na spirale nebola ZIADNA pevna vrstva. Rurky som
nepozeral, nebol dovod sa tym nejako zaoberat. V cajniku sa mi po
case predsa len nejaka vrstva vytvori, v nadrzke splachovaca nie.

Na adrese http://www.ezv.sk/svk.html sa da precitat vysvetlenie
principu fungovania podla vyrobcu. V kratkosti si pamatam, ze je tam
procesor x51 a ten generuje vysoko nepravidelne dynamicke elm. pulzy.
Viac na spominanej stranke. Majitel firmy je solidny pan, s ktorym sa
da diskutovat na temu mikroprocesorov aj na temu fyzika/chemia
vody... Poznam ho od cias, ked som si u neho kupil zmakcovac. Firma
existuje asi 10 rokov. Aj to cosi hovori. Niesom obcodikom v tejto
firme.

V nasom meste je viac vyrobcov podobnych pristrojov, boli aj
analogove pristroje ale tie som neskumal. Permanentny magnet som
nemal namontovany.

VladoSL.
http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail