Luxovadlo

Ivan Kiss Ivan.Kiss@printtrade.sk
Středa Srpen 25 14:45:36 CEST 2004

Hm, ale musi sa to robit vonku. :-(
Videl som na to jedno riesenie. Bol to velky box s plexiskla - akysi
digestor napojeny na priemyselny vysavac. Dvoma otvormi s dlhymi
"rukavicami" sa v boxe manipulovalo vyfukovacou pistolou od kompresora.
Nevidel som to v cinnosti, neviem posudit co to bolo prakticke. Predsa
ten pohyb pistolou je takto obmedzeny. Mozno to ma aj ine nevyhody.

Mate niekto skusenosti s takymto zariadenim?
Mozno by sme to vyuzili v nasom servise. Zatial pouzivame vysavac a
stetec.

IK