PICari, nakopnete me prosim

Danhard danhard@volny.cz
Středa Srpen 25 00:06:26 CEST 2004

Prosim, prosim, jdete s tim uz do prdele !
Danhard

>blablablablablablablablablabla................blablablablabla

>Mne treba nevyhovuje chodit na zachod, ale ma mne to kvuli tomu roztrhnout
>:))) ? Nejde vubec o to co komu vyhovuje, ale co je kam rozumne pouzit a to
>fakt s "vyhovuje" dost casto nema nic spolecneho :). Ze nekdo neco nema rad,
>jak tady take obcas zazni, je pak argument hodny mistra - ja nemam rad
>kosmicke zareni, ale taky proto nezmizi :))).

>Predlozil jsem myslim dost argumentu na to, aby nekdo zase mohl priste
>placnout "PIC neeee".

Juuuuu, tos mi to nandal :-))))
2819 znaku, 498 slov, 6 odstavcu, 45 radku a to vse pri 8 vetach

Jirasek, Dumas, Dostojevsky by bledli zavisti nad pomerem informacni
hodnota/delka.
Simon se citi trapne, protoze ani v dobe sve nejvetsi slavy nedosahl Tveho
vykonu - veta pres cely odstavec s 1454 znaky a 240 slovy :-))))))

Co jeste dodat??
Snad jen podekovani Microchipu, ze nenadelil PICum do vinku vice jak tech
necelych 40 instrukci.
Vzdyt to co by s nimi pak Pan Jiri svedl si uz nikdo ani nedokaze predstavit
:-)))))))))
Dnes stmivac s PICem, zitra mrazak, pozitri Temelin a pak uz jen porucime
vetru, desti ...........

Ale stale mas smulu, zustanu trotl, nebudu mit rad PICe, dal budu programovat
v Cecku
a po vecerech se uchechtam nad Tvymi monology hodnymi Svate Inkvizice.
A vzdy najdu bezne dostupny ekvivalent k libovolnemu PICu, ktery mi bude
blizsi.
Je to MA volba co mam a co nemam rad. A take je MA volba co budu a co nebudu
pouzivat,
jak a v cem budu programovat. Takze klidne dal snasej argumenty
:-)))))))))))))
Ja budu dale placat: "PIC neeeeee"

Na rozdil od Tebe ale nikoho nepresvedcuji a stale pisu ze to jsou ME nazory,
ME volby a MA rozhodnuti

S pozdravem
MK

PS: Ted me napada jeste dalsi rozdil mezi nami - ja celkem rad chodim na
zachod, vezmu si nejaky bulvarni
platek a v klidu si zahulakam do keramiky. Vzdyt dobre vysrani je mnohdy lepsi
nez souloz :-)))))
Nema na Tvuj negativni vztah k teto cinnosti vliv Tva pondelni indispozice