Trepaci svitilna bez baterek

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 24 21:55:36 CEST 2004

Já jsem ji pred nekolika lety koupil, to by stálo za inovaci! SuperLED + superkapacitor + (bohuzel) i ten usmernovac...
AZE

  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: [HWnews]
  Sent: Tuesday, August 24, 2004 9:15 PM
  Subject: Re: Trepaci svitilna bez baterek

  No, mel jsem kdysi takovou mackaci svitilnu, myslim ze na rozdil od tohohle vynalezu tam nebyly zbytecne ztraty (usmernovac), nemuselo se ani mackat porad, ten rotor byl soucasne setrvacnik, jen ta ucinnost male zarovicky stala za prd ...

  Danhard

    Dalsí problém je, ze se trepáním kond nabije na cca 4.5V. Cívka dává malé napetí. Jediná moznost je zvýsit pocet závitu. Vypadá to, ze by se vesel i kond s vetsí kapacitou.