AW: AW: graficka karta PCI

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Úterý Srpen 24 11:43:13 CEST 2004

Moze to tak byt. Tato karta ma dva vyrezy a da sa pouzit ako do 3V tak aj do 5V zbernice.

Mimochodom, pri hladani k tejto teme som nasiel zaujimavu stranku, kde je vela uzitocnych ale aj neuzitocnych veci:
http://www.uni-protokolle.de/Lexikon/Index.html
Je to sice v nemcine, co moze podaktorim vadit, ale okrem "PCI" a "ISA" je tam aj "Douglas Adams", "Terry Pratchett" a ine zaujimavosti.

Richard Kaliciak