Lepeni polypropylenu

Jan Matejka matejka@cat.cz
Úterý Srpen 24 03:37:18 CEST 2004

> apod. Nepatrne to drzi kontaktnim lepidlem, lze taky lepit
> "na rybinu"
> ("mechanicky "rozchlupatit" povrch a pak lepit treba pruznym
> epoxidem,
> polyuretanem apod.). Nejde ale o lepeni v pravem slova smyslu. Proste
> vzdycky to bude "jenom jako" a je treba si a) rozmyslet, zda
> je lepeni
> opravdu nutne

Tak jsem schvalne zkusil provest test sveho bludneho tvrzeni. Zkusil
jsem nalepit hadrik na PP kvetinac lepidly T-99  a L20 na PVC. T-99 na
zdrsnenem povrchu celkem drzelo (zustava trochu mekke), L20 bez uspechu.
Ani jedno z lepidel PP nenaleptava (o T-99 jsem se domnival, ze trochu
ano).
Takze se omlouvam za blamaz, zrejme material, ktery jsem predtim uspesne
lepil nebyl PP.

na webu jsem nasel tyto informace o lepeni PP:
http://www.tmvydavatelstvi.cz/svarovani/0401/str_38_42.pdf
http://universum.sky.cz/info_act.html

Jan Matejka