Videosignal pres CAT5

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Srpen 24 00:05:23 CEST 2004

Nejak spatne ctete, uvadel jsem odelnik 10kHz s hranou 50ns, tedy zhruba s
parametry videosignalu.
Pokud by jste pouzil na vstupu obdelnik s radove lepsi hranou, tak z tvaru
vystupniho signalu muzete primo urcit frekvencni zavislosti utlumu.
To ze vam to jde cernobile, neni zpusobeno fazovou chybou, ale nizkou urovni
barvonosne.
Pokud by jste tahal kabelovku mixovane 50R a 75R bez smerovych rozbocovacu a
podobnych krabicek, tak byste se asi divil, co vam na televizi poleze.

Danhard