Videosignal pres CAT5

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 23 23:19:35 CEST 2004

----- Original Message -----
From: Daniel Valuch <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, August 23, 2004 10:14 PM
Subject: Re: Videosignal pres CAT5

Jan Kuba wrote:

> Ale pokud na takove vedeni pripojite "zdroj a spotrebic"
>o stejne impedanci, ktera neni shodna s impedanci napajece, celek se chova
>jako prizpusobeny - pokud je vlnova delka prenaseneho kmitoctu v urcitem
>vztahu k delce napajece.

Daniel Valuch wrote:

tomuto asi nerozumiem :-) Pokial sa na vedenie s definovanou impedanciou
pripoji zdroj alebo spotrebic s inou impedanciou vedenie je
NEprisposobene. Je jedno na akej frakvencii, alebo ako je to vedenie
dlhe. Proste je NEprisposobene.

ano vedeni neni prizpusobene, ale jestli jste dobre cetl, psal jsem:

celek se chova jako prizpusobeny - pokud je vlnova delka prenaseneho
kmitoctu v urcitem vztahu k delce napajece. Tzn. za tohoto stavu je prenoz
bezestratovy...
Je to tak , nebo ne?

nejak jste z tohoto problemu utekl nekam k bananum....