Videosignal pres CAT5

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 23 22:44:23 CEST 2004

> Ja uz nevysvetlujem, niesom uznavana kapacita, nikto mi neveri :-)
> Potichu si dokoncim ten doktorat z mikrovln a vysokofrekvencnej techniky
> a pojdem predavat banany...

Vitej do klubu.
Ale uznavam, ze co by zaprisahly odpurce vseho krome stupidnich 1 a 0, tu mohu
byt tak maximalne za trotla :-)))
A to presto, ze mikrovlny mely byt mim dennim chlebickem - chvalabohu me vsak
z te pakarny o radiolokaci vyrazili :-)))))

Takze pokud se nebudes citit urazen mou malickosti, klidne si otevru stanek s mandarinkami vedle :-))))

S pozdravem
MK

PS: DK to pry uz uspesne provozuje - bude nas vic, nebudeme se bat ...... nic :-)))