Magneticka uprava vody

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Srpen 23 19:33:40 CEST 2004

Magneticka uprava vody funguje skvele, ale jen za splneni nekolika
podminek:

- misto pro instalaci musi najit autorizovany vykladac karet,
- nahlednutim do kristalove koule se musi overit slozeni vody pred a
po instalaci,
- uzivatel upravene vody musi tomuto fyzikalnimu zazraku bezmezne
verit.

Ales Prochaska