Paralelni port PC

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Srpen 23 18:54:44 CEST 2004

Kdyz jsem meril co me dava LPT port (mam ho nastaveny jako ECP+EPP (viz.:
http://prochazka.d2.cz/ovladacportu.php )).
Dava Log.0 z neurcity stav. TTL logika  to sezrala. Ale kdyz jsem pripojil
na LPT EEPROM 93LC56 uz pamet nefungovala. potrebovala odpurky. A jeste
navic tu pamet napajim z dvou datovych pinu :-)

Pavel Prochakza
www.prochazka.zde.cz

mela