Magneticka uprava vody

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Srpen 23 18:04:30 CEST 2004

Musim souhlasit.
Mam neco podobneho namontovaneho, je to par zavitu kolem plastove trubky, stalo to temer 4000,-
Je to v provozu 3,5 roku, za celou dobu jsem nemusel sundavat usazeny kamen ze sprchove ruzice, driv to byla pravidelna cinnost. Zrovna minuly tyden jsem vyrezaval ze zdi pozinkovane trubky, ktere tam byli 11 let a neni v nich skoro zadny usazeny kamen, takze verim tomu, ze to kamen jiz usazeny i rozpousti. Kdyby nebylo tohoto a bylo jen vapencove usazeni ve varne konvici (tam skutecne je), tak by clovek mohl rict, ze je to jen o tahani penez.

Honza